Achtergrond
Na het behalen van mijn Vwo-diploma ben ik Toerisme gaan studeren aan de NHTV in Breda. Ik had het geluk ‘zeker te weten’ wat mijn droomberoep was, namelijk hotels controleren á la Toeristiek, dus was deze studie een logische keuze. Tijdens mijn stage bij TUI Nederland werd echter een andere passie aangewakkerd en bleek ik op de marketing afdeling veel beter op mijn plek te zitten.
Na wat omzwervingen bij andere bedrijven, waar ik kennis heb opgedaan over o.a. drukwerkinkoop, emailcampagnes en customer lifecycles ben ik in 2014 aan de slag gegaan bij KEGA als account & projectmanager E-commerce voor diverse Retailbedrijven. Zonder enige kennis van het bouwen en onderhouden van webshops ben ik in het diepe gesprongen en inmiddels durf ik te zeggen dat ik voldoende ervaring heb om mensen hierin te adviseren en verder te helpen. Na 4 jaar was het echter tijd voor een nieuwe stap en daar kwam Hitma om de hoek kijken.
Waarom Hitma?
De keuze voor Hitma is wellicht niet heel voor de hand liggend als je toerisme hebt gestudeerd. Maar juist de mogelijkheden die Hitma mij biedt om mij verder te ontwikkelen in het schrijven van teksten en het maken van content zorgt ervoor dat dit voor mij de ideale plek is. Bovendien kan ik nu fietsend naar mijn werk, wat uiteraard het werkplezier enorm vergroot!
Vrije tijd
In mijn vrije tijd speel ik graag een wedstrijdje handbal bij HSV’69 in De Hoef. Daarnaast vind je me in de sportschool. Daarnaast vaar ik graag met mijn gezin op de Vinkeveense Plassen en houd ik mij bezig met mijn eigen videoproductiebedrijf gericht op o.a. bruiloftsvideo’s.