Wie ben ik
Als jong markant jochie van 12j was ik al bezig met m’n cd-rom kopieerbedrijfje. Creatief bezig zijn en ondernemen heeft me altijd getrokken door de veelzijdigheid aan activiteiten. Met een gezonde koffer aan studies en ervaring als ondernemer, heb ik een progressief commerciële marketingvisie ontwikkeld. De tijd dat kwalitatief hoge producten en service evident is aan bedrijvigheid is voorbij. Continue reflectie en innovatie zijn fundamenteel voor een stabiele toonaangevende rol in de technische branche.
Studies
Na mijn studie Business Administration heb ik gekozen voor een Master International Business & Management. Naast de grenzeloze instelling die de studie vertolkt, heb ik hier ook voor gekozen om internationale ervaring op te doen met medestudenten uit de verste hoeken van de wereld. Daarnaast leek het mij geweldig om onder het mom van een double degree een tijd in Groningen en Cambridge te mogen verblijven. In afwachting van het afstudeertraject bood Hitma mij de kans om fulltime aan de slag te gaan als marketeer, waar ik samen met mijn collega’s Hitma zoveel mogelijk op de kaart wil zetten. Daarnaast hoop ik met mijn afstudeerscriptie een mooie aanbeveling te kunnen schrijven, waar hopelijk een ieder belang bij heeft!