Volledig Hitma-assortiment

Linda Lodewijks

“Een vraag over je bestelling? Je kan altijd bij ons terecht.”

Volg mij ook op:

Hitma klantenservice

Sinds november 2018 ben ik werkzaam op de klantenservice van Hitma UltraPure. Op deze afdeling verwerken wij de klantorders in SAP en volgen deze op. Inkooporders worden ook in SAP geplaatst en, met name vanwege de levertijden, opgevolgd.

Single-use oplossingen

Vragen van klanten worden via de mail of per telefoon beantwoord. Voor vragen over bestellingen kan je ons altijd bereiken. Bijvoorbeeld wat de status is van een order, hoe het zit met de levertijd en of een order eventueel eerder geleverd kan worden. Ook voor certificaten kan je bij ons terecht.

Extra paar handen

In de ochtenduren kan je mij ook terugvinden in het servicegebouw in de cleanroom. Daar is zo veel te doen, dat een extra paar handen wel handig zijn. Zo help ik met het in elkaar zetten van single-use assemblie en heb ik veel afwisseling gedurende mijn werkdag.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat orders en inkooporders op tijd geleverd worden.

Bij Hitma geloven wij in meten is weten. Daarom maken wij op onze websites gebruik van cookies. Hiermee zorgen we ervoor dat de website gebruiksvriendelijker wordt. Onze cookies hebben uitsluitend analytische, communicatieve of functionele doeleinden. Door verder te gaan op onze website accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Lees hier meer over wat Hitma vindt van privacy