Volledig Hitma-assortiment

Kim van Egmond

“Toen Hitma mij benaderde met een functie als Content marketeer heb ik geen moment getwijfeld.”

Volg mij ook op:

Na het behalen van mijn mbo-diploma als directiesecretaresse/managementassistent, wilde ik graag doorstromen naar hbo. Ik wist niet meteen welke kant ik op wilde gaan, dus begon ik mijn zoektocht naar een passende studie. Toen ik een video over marketing en communicatie tegenkwam, wist ik het: dat lijkt mij wel wat!

Eerste kennismaking met Hitma

Zodoende startte ik met de studie Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Toen mijn laatste jaar aanbrak, was het tijd om mijn scriptie te schrijven. Al snel kwam Hitma op mijn pad dankzij oud-buurman Casper, die bij moederbedrijf Indutrade Benelux werkt. Bij Hitma kreeg ik de kans om een interessant onderzoek uit te voeren op het gebied van interne communicatie. Hiervoor heb ik zestien collega’s geïnterviewd, waardoor ik een goed beeld kreeg van het bedrijf en de mens erachter. Op basis van de resultaten uit het onderzoek heb ik Hitma geadviseerd hoe zij de interne communicatie kunnen verbeteren.

Terug als Content Marketeer

Na een leerzame en gezellige periode bij Hitma heb ik mijn studie afgerond. Ik had grootse plannen om te gaan reizen na het behalen van mijn diploma. Helaas was de komst van COVID-19 mij voor. Gelukkig had ik nog net geen ontslag genomen bij mijn toenmalige werkgever. Ik was blij dat ik nog werk had, maar na een paar maanden begon het toch te kriebelen: ik was toe aan een nieuwe uitdaging. Helaas is solliciteren tijdens de coronacrisis niet makkelijk. Toen Hitma mij benaderde met een functie als Content Marketeer heb ik geen moment getwijfeld.

Functie en uitdagingen

Een jaar na het afronden van mijn afstudeerstage liep ik weer bij Hitma binnen. Het voelde gelijk alsof ik nooit weg was geweest. Dat was een gek, maar goed gevoel. Ik ben dan ook blij dat ik weer deel mag uitmaken van de ‘Hitma-familie’. Als Content Marketeer heb ik een brede functie wat ik heel fijn vind. Het lijkt mij een mooie uitdaging om mij eens te verdiepen in de interne communicatie van Hitma. Door mijn onderzoek zie ik hier bepaalde mogelijkheden die ik graag zou willen uitvoeren. Gelukkig is Hitma een bedrijf met een open en flexibele cultuur, waar veel mogelijk is.

Bij Hitma geloven wij in meten is weten. Daarom maken wij op onze websites gebruik van cookies. Hiermee zorgen we ervoor dat de website gebruiksvriendelijker wordt. Onze cookies hebben uitsluitend analytische, communicatieve of functionele doeleinden. Door verder te gaan op onze website accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Lees hier meer over wat Hitma vindt van privacy