Volledig Hitma-assortiment
2013-10-25 10:11:00

NajaarsEvent Industrial Social Media

Gemiddelde leestijd 3,5 minuut 25 oktober 2013

'Leer van de industrial winners'. Dat is de titel van het NajaarsEvent dat IndustrialSocialMedia op 28 november organiseert bij Technische Unie.

Met inspirerende verhalen van vakprofessionals uit het technische B2B en interactieve workshops biedt het NajaarsEvent bij uitstek de gelegenheid om kennis over social media te delen en onderling ervaringen uit te wisselen. Astrid van Ballegoy, marketing & communicatiemanager van Hitma Groep, is tijdens dit event één van de sprekers. Hitma was met Breekplatenspecialist.nl finalist van de IndustrialSocialMediaAward.

Op 28 november vertellen drie Industrial Winners elk vanuit hun dagelijkse praktijk over: social media als onderdeel van de marketing(mix), het organiseren van social media en contentmanagement. IndustrialSocialMedia is te gast in het distributiecentrum van Technisch Unie. Misschien een gekke plek voor een event, maar is dat wel zo? Als technische groothandel zet Technische Unie social media volop in, tijdens het Najaarsevent leggen zij uit waarom en hoe zij dit doen.

Voor en door vakprofessionals
IndustrialSocialMedia is een kennisplatform voor social media in de industrie, bouw en (installatie)techniek. Sinds het eerste event haken koplopers in het technische B2B enthousiast aan en delen ze kennis en ervaring met andere vakprofessionals. Die groep koplopers vormt voor een belangrijk deel de kennisbasis van IndustrialSocialMedia.

Ook dit keer wordt voor het NajaarsEvent in nauwe samenwerking met hen weer een programma opgesteld waarbij de profi’s vanuit hun expertise input geven. Bedrijven die aan het NajaarsEvent deelnemen zijn daardoor gegarandeerd van praktische informatie, die is afgestemd op hun dagelijks praktijk in de industrie, bouw en (installatie)techniek.

Winnaar IndustrialSocialMedia Award
Leren van de Industrial Winners. Daar gaat het om op 28 november. ‘Er zijn al genoeg bijeenkomsten waar alleen de theorie van social media wordt besproken, zonder dat de praktijk uit het technische B2B aan bod komt’, zegt Björn Bouwmeester van Heembouw, dit jaar de winnaar van de eerste IndustrialSocialMedia Award.

Het programma van bijeenkomsten, zoals van het NajaarsEvent, wordt gemaakt door en voor vakcollega’s. Ik ken geen andere event waar de theorie zo op de praktijk inhaakt, reageerden bedrijven vorige keer achteraf. En daar draait het uiteindelijk om, vindt Bouwmeester. 'Over social media praten is mooi, maar we moeten er mee aan de slag, het ons eigen maken en inbedden in de marketingmix. Alleen daardoor draagt social media uiteindelijk bij aan de bedrijfsdoelen die we willen halen.’

Beperkt aantal plaatsen
Het NajaarsEvent vindt op 28 november plaats in Alphen a/d Rijn, in het distributiecentrum van Technische Unie, een van de bedrijven uit de kopgroep van de Industrial Winners. Het NajaarsEvent begint om 13.30 uur en eindigt rond 17.30 uur.

Wees er snel bij, het aantal plaatsen is beperkt. Het NajaarsEvent is gratis voor de bedrijven die dit jaar deelnamen aan de IndustrialSocialMedia Award. Andere bedrijven betalen 95,- euro (excl. BTW) per persoon.

Bij Hitma geloven wij in meten is weten. Daarom maken wij op onze websites gebruik van cookies. Hiermee zorgen we ervoor dat de website gebruiksvriendelijker wordt. Onze cookies hebben uitsluitend analytische, communicatieve of functionele doeleinden. Door verder te gaan op onze website accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Lees hier meer over wat Hitma vindt van privacy