Ontwikkelingen coronavirus en impact op dienstverlening Hitma
Bij Hitma hebben wij onze bedrijfsvoering afgestemd op de maatregelen van de overheid om de verspreiding van het coronavirus te beperken. We doen het optimale om de gezondheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers zo goed mogelijk te beschermen, maar uiteraard doen we tegelijkertijd onze uiterste best om onze dienstverlening op een zo hoog mogelijk peil te houden.
Dit betekent dat Hitma open is, maar dat zoveel mogelijk collega’s vanuit huis werken. Onze servicedienst verricht onderhouds- en/of reparatiewerkzaamheden op locatie als deze noodzakelijk zijn. Je kunt contact met ons opnemen zoals je gewend bent. De Hitma-medewerkers zijn telefonisch bereikbaar, maar ook via e-mail en chat.
Omdat de situatie snel kan wijzigen, blijft de status rondom leveringen en onze dienstverlening een momentopname. Houd voor de laatste stand van zaken onze website in de gaten of neem contact op met je vaste Hitma-contactpersonen.