Volledig Hitma-assortiment
2011-11-03 15:19:00

Hitma zet sociale media in om kennis te delen

Gemiddelde leestijd 3,5 minuut 3 november 2011

Daadkrachtige oplossingen voor industriële toepassingen.

U kijkt ongetwijfeld kritisch naar uw leveranciers. En terecht. Sinds onze oprichting staat voor ons centraal hoe wij onze klanten het beste van dienst kunnen zijn. Uiteraard met innovatieve oplossingen, snelle levering en betrouwbare service, maar vooral met kennis van producten en toepassingen. Zo dragen wij graag een steentje bij aan het terugbrengen van de downtime in uw bedrijf, de zorg voor veiligheid en milieu en kostenreductie.

Inspelen op veranderingen
De wereld om ons heen verandert razendsnel. U merkt dat ongetwijfeld. Kijk alleen maar naar de invloed van internet op ons zakelijke en privé-leven. Informatie moet beschikbaar zijn op het moment dat u deze nodig heeft. Een prijs aanvragen of producten bestellen, gebeurt steeds vaker online. U kijkt wellicht ook anders naar kosten. Bij de inkoopprijs worden ook kosten van bezit, gebruik en verwijdering meegewogen. Onderhoud besteedt u misschien uit aan specialisten. De HITMA Groep speelt in op deze veranderingen.

Technische producten van kwaliteitsmerken
Bij al onze activiteiten vormt uw toepassing het uitgangspunt. Hiervoor zoeken we het juiste product met de juiste prijs op de juiste plaats en op het juiste tijdstip. Voor onze kernactiviteiten werken we samen met gerenommeerde fabrikanten van over de hele wereld. Tel daarbij op onze medewerkers die hun passie voor techniek hun specialistische kennis graag met u delen.

Kennis delen
Uw ervaringen zijn voor ons van groot belang om onze dienstverlening continu te optimaliseren. Hiervoor hebben we persoonlijk contact met u en uw collega's, maar we wisselen ook graag informatie uit via onze websites en social media. We zijn dan ook zeer benieuwd naar uw mening die u via TwitterLinkedIn en natuurlijk via de sites aan ons kunt doorgeven. Uiteraard kunt u ook met al uw technische vragen bij ons terecht.