Volledig Hitma-assortiment
2014-03-28 15:53:00

Goede service-engineer is visitekaartje voor technische handelsonderneming

Gemiddelde leestijd 2,5 minuut Door Harald Kippersluis op 28 maart 2014

Technische ondersteuning kunnen bieden vanuit een eigen serviceafdeling is voor de Hitma Groep een must. Alleen zo kunnen wij onze klanten snel en op de juiste manier helpen bij storingen, kalibraties en/of (periodiek) onderhoud.

Specialisme
Met het brede productenpakket dat Hitma levert, kunnen onze service-engineers onmogelijk overal verstand van hebben. Vandaar dat ieder teamlid z’n specialisme heeft. Wat we gemeen hebben, is dat we allemaal creatief en flexibel zijn. Belangrijke voorwaarden in ons vak.

Geen dag hetzelfde
Geen dag is bij ons hetzelfde. Er gebeuren zo vaak onverwachte dingen waar we direct op moeten inspringen. Dat maakt ons werk leuk en uitdagend. Het kan zomaar gebeuren dat we ’s morgens werkzaam zijn in een clean-room van een farmaceutisch bedrijf en dat ‘s middags onze expertise nodig is bij een waterzuiveringsinstallatie. Het ene moment nemen we oliemonsters onder een vliegtuig bij Schiphol en het volgende moment staan we in de middle of nowhere aan een weerstation te sleutelen op een weiland. Grote olie- en gasplatforms op de Noordzee zijn beveiligd met door ons ingeregelde gas- en vlamdetectiesystemen en raffinaderijen kunnen vertrouwen op een veilig stoomnet met door ons ingeregelde besturingskasten op veiligheidsafsluiters.

Veiligheid offshore
Offshore olie- en gaswinning is een proces van 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bij calamiteiten is het van levensbelang dat de medewerkers op het platform adequaat reageren en getraind zijn om de juiste handelingen uit te voeren, zonder hun eigen veiligheid uit het oog te verliezen. Wij hebben alle benodigde veiligheidstrainingen ten behoeve van de offshore-industrie gevolgd, zoals de HUET-training (Helicopter Underwater Escape Training) en Nogepa (offshore safety introduction and emergency response training). De service engineers die offshore werkzaamheden verrichten, beschikken over alle vereiste diploma's.

Helpdesk
Vanuit Uithoorn zijn we de helpdesk als klanten technische vragen hebben tijdens het gebruik van Hitma-producten. Door Hitma geleverde instrumenten kunnen we 9 van de 10 keer in onze eigen serviceruimte repareren en kalibreren.

Dankbare taak
Als service-engineer ben je het visitekaartje van je bedrijf. Onderhoudsmedewerkers, procesengineers en veiligheidsdeskundigen van onze klanten kunnen tijdens het proces, bij storingen of onderhoudswerkzaamheden altijd op ons terugvallen.

Harald Kippersluis

 

 

Harald Kippersluis

Leer mij kennen via mijn persoonlijke pagina. Heb je vragen over onze service-activiteiten? Stuur mij dan een mailtje of bel mij op +31 (0)297 514 791.

Vond je dit interessant lees hier dan mijn andere blogartikelen.

Gerelateerde blogs

Zoals de ouden zongen...

Door Astrid van Ballegoy op 15 augustus 2014.

In mijn dorp, oké Bovenkerk hoort bij Amstelveen, maar voor de echte Bovenkerkers blijft het ons dorp, is opvallend veel muzika...
Lees meer

Techneut laat je horen

Door Astrid van Ballegoy op 3 april 2014.

In de wereld van techniek gebeurt veel. Zo veel dat er maar liefst 7 werelden van techniek zijn om alles enigszins overzichtelij...
Lees meer

Bij Hitma geloven wij in meten is weten. Daarom maken wij op onze websites gebruik van cookies. Hiermee zorgen we ervoor dat de website gebruiksvriendelijker wordt. Onze cookies hebben uitsluitend analytische, communicatieve of functionele doeleinden. Door verder te gaan op onze website accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Lees hier meer over wat Hitma vindt van privacy